دكتر گودرزی : اخبار دروغ نباید مبنای تحلیل ها قرار بگیرد !

پایگاه همدان شطرنج

دكتر محمود گودرزي

وزير ورزش و جوانان جمهوري اسلامي ايران

 

نباید مبنای تحلیل ها براساس اخبار دروغ گذاشته شود

 

دكتر محمود گودرزی ( وزير ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ايران ) در پایان نشست هم اندیشی با سردبیران رسانه های گروهی در بخشی از سخنان خود گفتند : نباید مبنای تحلیل ها براساس اخبار دروغ گذاشته شود .

ايشان گفتند : به عنوان مثال خیلی ها از طریق همین رسانه ها گفتند مجمع و نتیجه انتخابات را ما تعیین می کنیم که دروغ بود ؛ ما هم اعلام کردیم اما هیچ رسانه ای بر روی تکذیبیه ما تمرکز نکرد و همان تحلیل های نادرست  منتشر شد .

دکتر گودرزی تاکید کرد : من به شخصه هرگز برای توفیق هیچ کسی برای ریاست فدراسیون تلاش نکردم که اگر می کردم آن فرد قطعا رای می آورد .

وزیر ورزش و جوانان كشور ، تلاش در جهت برگزاری مجامع انتخاباتی سالم را واقعیتی انکار ناپذیر در دوره خود دانست .

او در خصوص ارتباطش با رسانه های گروهی گفت : من می توانم از صبح تا شب خیلی از پشت پرده های ورزش را به رسانه ها رونوشت کنم ؛ اما این موضوع منجر به هرج مرج خواهد شد .

وزیر ورزش جوانان خاطر نشان ساخت : من معتقد به تعامل مسوولان این وزارتخانه با رسانه ها هستم اما باید این فضا بازسازی و پاکسازی شود .

وی در ادامه با بیان اینکه همه ما یک هدف مشترک داریم ، افزود : با نشست های پی در پی می توانیم به وحدت نظر برسیم  .

دکتر محمود گودرزی افزود : همه ما در برابر آنچه در ورزش اتفاق می افتد ، مسئول هستیم ؛ ما در وزارتخانه و شما هم در رسانه ها !

 

مشاهده كامل خبر در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

 

دكتر نصراله سجادي

معاون وزير ورزش و جوانان جمهوري اسلامي

 

انتخابات فدراسيون شطرنج

هيچ مشكلی نداشت و به خوبی برگزار شد

 

نصراله سجادی ( معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان كشور ) روز شنبه در حاشیه بیست و هشتمین مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج در جمع خبرنگاران افزود : انتخابات فدراسیون شطرنج به خوبی برگزار شد و امیدوارم انتخابات فدراسیون های باقی مانده نیز در زمان خود و به نحوه مناسبی برگزار شوند .

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه طبق آیین نامه مجمع انتخاباتی ، در صورتی که چهار ماه از نام نویسی کاندیدا بگذرد و انتخابات انجام نشود ، نام نویسی باید تکرار شود ، پس چرا انتخابات فدراسیون شطرنج پس از هفت ماه از نام نویسی نامزدها برگزارشد ، گفت : این آیین نامه تیرماه 93 تصویب و قرار شد ابتدا به صورت آزمایشی اجرا شود و هنوز آیین نامه جدید به مرحله اجرایی نرسیده است .

سجادی خاطرنشان کرد : با توجه به آزمایشی بودن آیین نامه ، هیچ ایراد و اشکالی به برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج وارد نمی شود .

 

مشاهده كامل خبر در سايت خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران

 

مهندس محمدجعفر   كامبوزيا

رئيس فدراسيون شطرنج جمهوري اسلامي ايران

 

مجمع را خيلي فهيم تر از آن میدانستم

كه بنشينم از قبل حساب و كتاب كنم !!!

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرج به ریاست دکتر سجادی و با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار و محمدجعفر کامبوزیا با 27 رای از 42 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون شطرنج انتخاب شد .

 

مشاهده كامل خبر در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

 

www.hamadanchess.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر